Marktontwikkeling

Waarom Belduna benaderen?

Het toerisme in Nederland heeft de wind in de zeilen. Ons land heeft dan ook veel moois te bieden! Maar de keerzijde hiervan is dat bekende hotspots, zoals Amsterdam en Giethoorn, grote moeite hebben om de massa’s toeristen aan te kunnen. Volgens de nieuwe visie van NBTC Holland Marketing op de bestemming Nederland - Perspectief 2030 - is het daarom noodzakelijk om de nadruk te leggen op spreiding van deze toeristenstromen.

Heeft u wel eens nagedacht hoe u van deze ontwikkelingen gebruik kunt maken?

Belduna biedt - via haar dienst PuzzeltochtOnline.nl – organisaties die zich richten op toerisme en/of recreatie een digitaal platform én een bruikbare manier van reclame maken aan met als doel:

  • het verhogen van de naamsbekendheid;
  • het verhogen van de bezoekersaantallen;
  • het vergroten van de kennis bij toeristen van de vele bezienswaardigheden in gemeente of regio.

Hoe doet Belduna dat?

  • Zij ontwikkelt puzzeltochten in eigen beheer. Daarin kunt u zich als organisatie via een reclame-uiting in de puzzeltocht en/of in een artikel op de website profileren;
  • Zij ontwikkelt puzzeltochten-op-maat waarin uw specifieke wensen centraal staan.

Belduna onderscheidt zich van andere puzzeltochtaanbieders door:

  • haar puzzeltochten geheel gratis aan het publiek ter beschikking te stellen. Advertenties krijgen daardoor snel een groot bereik;
  • vragen te formuleren die de kennis op cultuur-historisch gebied bij de gebruiker tijdens de puzzeltocht op een leerzame en ontspannen wijze doen vergroten.

Belduna staat open voor nieuwe ideeën. Uiteraard kom we hierover graag met u in contact.

Onze referenties