Marktontwikkeling

Waarom Belduna benaderen?

Het toerisme in Nederland heeft de wind in de zeilen. Ons land heeft dan ook veel moois te bieden! Maar de keerzijde hiervan is dat bekende hotspots, zoals bijvoorbeeld: Amsterdam en Giethoorn, grote moeite hebben om de massa’s toeristen aan te kunnen. Volgens de nieuwe visie van NBTC Holland Marketing op de bestemming Nederland - Perspectief 2030 - is het daarom noodzakelijk om de nadruk te leggen op spreiding van deze toeristenstromen.

Heb je wel eens nagedacht hoe je van deze ontwikkelingen gebruik kunt maken?

Belduna biedt - via haar dienst PuzzeltochtOnline.nl – organisaties die zich richten op toerisme en/of recreatie een digitaal platform én een betaalbare manier van reclame maken aan met als doel:

  • het verhogen van de naamsbekendheid;
  • het verhogen van de klant- of bezoekersaantallen;
  • het vergroten van de kennis bij toeristen van de vele bezienswaardigheden in gemeente of regio.

Hoe doet Belduna dat?

  • Zij ontwikkelt puzzeltochten in eigen beheer. Hierin kunnen op toerisme gerichte ondernemeningen en culturele instellingen een advertentie plaatsen waarmee ze landelijk hun naamsbekendheid vergroten;
  • Zij ontwikkelt puzzeltochten-op-maat waarin jouw specifieke wensen centraal staan.

Belduna onderscheidt zich van andere puzzeltochtaanbieders door:

  • haar puzzeltochten geheel gratis aan het publiek ter beschikking te stellen. Advertenties krijgen daardoor snel een groot bereik;
  • vragen te formuleren die de kennis op cultuur-historisch gebied bij de toerist/recreant tijdens de puzzeltocht op een leerzame en ontspannen wijze doen vergroten, conform Belduna's slogan: "Laat je verrassen!".

Belduna staat open voor nieuwe ideeën. Uiteraard kom we hierover graag met je in contact.

Onze referenties